2015/08/20

Odcinek 1x08

Odcinek 1x08 jest już dostępny w wersji angielskiej i z napisami ;)
Napisy zapewne pojawią się dzisiaj wieczorem na stronie dreamteam24.pl, ale pewnie poczekamy sobie zanim ktoś je wgra.
(kliknij w gif, aby obejrzeć odcinek)
http://www.seriesflv.net/ver/scream-1x08.html
http://chomikuj.pl/lubuskie-centrum/Scream+*5b1x08*5d+Ghosts+*5bNapisy+PL*5d,4933346509.avi%28video%29
Jeżeli chcesz obejrzeć 10 min odcinka lub pobrać cały odcinek kliknij na gif u góry.
Jak podobał Wam się odcinek? 

4 komentarze:

  1. Ja już oglądałam, a ty? :D trochę nudny muszę przyznać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, czekam na napisy, lepiej mi się wtedy ogląda, ale po gifach, które widziałam zapowiada się całkiem dobrze, mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie ;D

      Usuń
  2. jak juz prowadzisz tego bloga to dużo osób na niego wchodzi i czeka aż dasz linka jak najszybciej to pl napisów :((( liczymy na cb :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę dawała tak szybko jak się da ;) tylko niestety napisy pojawiają się dopiero następnego dnia lub z dwa dni później :/

      Usuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.