2015/08/22

Podsumowanie 1x08

Witajcie!
Z uwagi na to, że już od paru dni można oglądać najnowszy odcinek z napisami, przychodzę do Was z podsumowaniem minionego epizodu. Wiem, że miałam iść po kolei, ale chcę, abyście byli na bieżąco, więc ta seria będzie się pojawiała po tym, jak obejrzę odcinek, ale nie zamierzam rezygnować z podsumowaniami starszych epizodów. Wracając, dzisiejszy post będzie troszeczkę zmodyfikowany, więc jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły to śmiało piszcie! ;)

1.Para odcinka.
A parą odcinka zostają.... Aubrey i Noah! Uwielbiam tę dwójkę razem, może nie jako połączenie chłopak + dziewczyna, ale jako przyjaciół. Mają pomiędzy sobą taką więź, którą nie sposób przerwać i mam nadzieję, że tego nie zmarnują, bo taka relacja trafia się bardzo rzadko. W tym odcinku byli bezbłędni, odkryli prawdziwą tożsamość Bransona, znaleźli dowód na to, że to on może być zamaskowanym psychopatą, ale czy naprawdę nim jest... wątpię w to, ale gratuluję dociekliwości! Ogólnie uwielbiam ich akcje, dlatego w tym podsumowaniu są moimi ulubieńcami.



2. Postać odcinka.
A więc, według mnie miano „najlepsza postać odcinka” zyskuje znowu Noah... Nie wiem czemu, ale ten chłopak mi imponuje, może swoją pasją, a może tą swoją dociekliwością, którą pokazuje na każdym kroku. Ta postać wie wszystko o wszystkich i o wszystkim, czy czasem Was to nie zastanawiało, dlaczego tak młody chłopak, tak dużo wie?


3.Najbardziej szokujące wydarzenie.
Maggie ma jeszcze jedno dziecko?! I do tego z Brandonem? Serio? Nigdy by to mi nie przyszło do głowy, jak widać ten serial umie bardzo zaskakiwać. No, ale naprawdę, przespać się ze swoim prześladowcą, który jest niezrównoważony psychicznie, to już jest trochę nienormalne... no, ale kto co lubi. Jestem teraz ciekawa, jak się nazywa i czy ma jakieś większe znaczenie dla serialu.

 

4.Najbardziej wzruszająca scena
Według mnie takim momentem jest ten, w którym Brooke dowiaduje się, że jej mama żyje i ma się bardzo dobrze. Czy tylko ja, aż popłakałam się ze wzruszenia? Szkoda tylko, że dowiedziała się w taki sposób i do tego w takim miejscu... gdyby ojciec powiedziałby od razu jej prawdę i nie bawił się w kolejne kłamstwa, na pewno nie zaszłoby to tak daleko i nie byłaby zmuszona udać się z tym na policję. To smutne, że w dzisiejszych czasach nikt ze sobą nie umie szczerze rozmawiać...



5.Najlepszy cytat.
"Drugie szansy rzadko się zdarzają, nie zmarnuj tego."
"Jego klasa to jak sklep z ofiarami. Wybierz kogoś, zabij, pociesz kogoś innego, i tak w kółko" 


6. Największe pytanie.
Znamy dziecko Brandona i Maggie?! W co jest zamieszany Branson? Czy to jest zabójcą?
7. Piosenki z odcinka.
Through~Hoodlem
 
The Monster~Atella 



Capable~REMMI


Love I Know~Huntar


Your Favourite Storm~In Waves


No one~Jill Andrews


Co sądzicie o odcinku? Podobał Wam się?

1 komentarz:

  1. Kocham ten odcinek! Myślisz, że Branson naprawde może być killerem?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.