2015/08/25

Sneak Peek 1x09 x2 [aktualizacja]

Zapraszam tych, którzy już obejrzeli ostatni odcinek na pierwszy Sneak Peek dziewiątego odcinka, a tych co jeszcze są przed seansem odsyłam tu.

[Aktualizacja]
W sieci pojawił się drugi kawałek jutrzejszego epizodu.Tak jak się spodziewaliśmy odbędzie się bal kostiumowy, na który udadzą się nasi bohaterowie, jak widać na filmiku Audrey zapewne uda się z Noah, a Emma z Kieranem. Haha czy tylko mnie rozbawiła ich scena z tańcem? Nie wiem czemu, ale po prostu się z tego śmiałam :P


Przepraszam za brak napisów, ale po prostu jestem nie najlepsza z tłumaczenia ze słuchu i jedyne co mi się udało przetłumaczyć to sam początek, więc nie było sensu tego wstawiać. 
Jak myślicie Branson/Palmer ma coś wspólnego z brutalnymi morderstwami? Według mnie to by było za proste, jeszcze mamy te dwa odcinki, więc co byśmy w nich zobaczyli? Normalne życie nastolatków? Przecież to nie o tym jest serial... Zapewne dopiero w ostatnim dowiemy się kim jest zamaskowany psychopata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz pcha mnie dalej.