2015/08/27

Zdjęcia promocyjne 1x10+promo

Witajcie ponownie! ;)
Jak Wam minął dzień? Czy tylko ja jestem tak podekscytowana, że już w środę (we wtorek w USA) zobaczymy Ghostface bez maski? Z jednej strony bardzo się z tego cieszę, ale z drugiej boję się, że będę zawiedziona jego tożsamością. Mam nadzieję, że będzie to postać, którą znamy i nie raz widzieliśmy ją na ekranie, a nie taka, której nigdy nie poznaliśmy... Ale tymczasem mam dla Was promo i zdjęcia promocyjne następnego odcinka.(wraz z pojawianiem się nowych fotek będę aktualizowała posta)



1 komentarz:

  1. jak tak teraz myślę to już jakiś czas temu postanowiłem zmienić głównych podejrzanych kieran i piper na piper i audrey, audrey zawsze najbardziej podejrzewałem zaraz po kieranie i piper, mam nawet teorie na audrey i piper jak i audrey i jake.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.