2015/08/20

Promo 1x09+ teoria

Hej! ;)
 Jesteście już po seansie? Bo ja już tak i przyznam Wam szczerze, że ten odcinek mnie powalił na kolana, nie raz wycisnęłam z siebie łzy przy oglądaniu, a powiem Wam, że rzadko to się u mnie zdarza abym się tak wzruszyła na filmie czy serialu. Szkoda mi Emmy, jej pierwsza miłość nie żyje, zginęła na jej oczach, a do tego cały czas się obwinia o jego śmierć, a przecież to nie jej wina... Epizod oceniam 9/10, ale o tym w innej notce... Tymczasem przychodzę tutaj z nowym promem i teorią, którą znalazłam na tumblru! Ciekawi? To zapraszam dalej.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zacznę od 9 odcinka (w następny wtorek [u nas środa]) myślę, że będzie mieć miejsce podczas balu z okazji hallowen. Emma będzie prawdopodobnie nękana telefonicznie przez zabójce podczas tańca z Kieranem. Po telefonie udadzą się do jakiegoś domu. Brandon pójdzie za nimi i będzie próbował zabić chłopaka i możliwe, że także mamę dziewczyny. Na ostatnim zdjęciu Emma siedzi w karetce wraz z Maggie, która ma zakrwawione kolano. Emma wygląda na przerażoną, więc sądzę, że Kieran został ranny lub jest martwy.
Teraz o finale/odcinku 10. Wierzę, że w tym epizodzie będzie impreza u Brook i tutaj odbędzie się ostateczna rzeź.
jak powiedziałam, będzie to rzeź i jestem pewna, że zobaczymy tutaj dużo zabójstw, w tym dodatki, jak chłopak na zdjęciu niżej. Niektóre postaci, które znamy i kochamy będą mogły być zabite. Sądzę, że na drugim zdjęciu poniżej Aubrey zostanie zaatakowana i zabita, ale mogę się mylić.
Jeżeli Brook ma zginąć (mam nadzieję, że nie) to będzie ona jedna z ostatnich ofiar.
Nie jestem pewna co się wydarzy w tym odcinku, ale wygląda to tak, jakby Hudson i jego odział również zostali zamordowani. Ponadto, ponieważ ojciec Brook przebywa w areszcie, może być jednym z zabójców i zabić policjanta na drugim zdjęciu.
I na koniec, w promo możemy usłyszeć, jak Emma mówi "Udawałeś mojego przyjaciela". Jestem na 95% pewna, że powie to kiedy zamaskowana osoba się ujawni. Oznacza to, że wszyscy są podejrzani!


Powiem Wam szczerze, że ta teoria bardzo mi się spodobała i fajnie mi się ją tłumaczyło, ale do paru części nie jestem zbytnio przekonana, ale wielkie gratulacje dla autora! PS. nie jest to dokładne tłumaczenie, trochę pozmieniałam, bo z moimi umiejętnościami tłumaczenia albo winy tego kto to pisał wychodziło masło maślane :P
Co sądzicie o teorii?

3 komentarze:

  1. Nareszcie znalazłam jakiś blog o tym serialu! Odcinek był bardzo ciekawy i też szkoda mi było Emmy,musi się czuć okropnie. Ta teoria jest dosyć prawdopodobna,teraz tylko czekać do finału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :P jeszcze tylko 2 odcinki i dowiemy się wszystkiego!

      Usuń
    2. No pewnie,że zostanę ;D I już nie mogę się doczekać!

      Usuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.