2015/08/28

[Zdjęcia] Kiedyś i dziś.

Hej Wam wszystkim!
Ja mija Wam ten ostatni, wolny piątek? Zadowoleni, że już we wtorek rozpoczęcie roku szkolnego? Ja szczerze mówiąc, nie cieszę się z tego... ale przechodząc do wpisu. Dzisiaj mam dla Was kolejną część serii "Kiedyś i dziś"'. W dzisiejszym poście przyjrzymy się zmianie naszych przystojnych panów. Powiem, że niektórzy nie przeszli jakiejś bardzo wielkiej metamorfozy, ale widać, że dorośli. Mam niestety smutną wiadomość dla fanów Johna Karny, nie udało mi się znaleźć jego starych zdjęć... Być może dlatego, że się mało zmienił, albo dlatego, że swoją przygodę z aktorstwem zaczął niedawno.

Connor Weil
Teraz
 
Kiedyś


Amadeus Serafini
Teraz
 Kiedyś

Tom Maden
Teraz
 Kiedyś
 

Bobby Campo
 Teraz


Kiedyś


Jason Wiles
Teraz 
Kiedyś

Kogo lubicie najbardziej? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz pcha mnie dalej.