2015/08/19

Podsumowanie 1x01

 Hejka wszystkim, jak minął Wam wczorajszy dzień? ;)
 Czytając blogi o Pretty Little Liars zawsze zachwycałam się podsumowaniami czy wypunktowaniami, wiedziałam, że jeżeli będę pisać, takowe posty będą się u mnie pojawiać, więc przyszedł czas na podsumowanie pierwszego odcinka. Chciałam zacząć od ostatniego odcinka, który pojawił się w TV, ale pomyślałam, że będzie to dobry czas na przypomnienie sobie ważnych wątków od początku. Więc zaczynajmy! 

1.Para odcinka
Emma i Aubrey
Scena przy basenie wygrała wszystko, była zarazem wzruszająca jak i zabawna, jedynym minusem było to, że tak krótko trwała. Od kiedy Nina nie żyje dziewczyny się do siebie bardzo zbliżył jako przyjaciółki, szkoda, że dopiero śmierć dziewczyny im to uświadomiła.
 
2.Postać odcinka
Ten epizod bezkonkurencyjnie wygrał Noah! Już od pierwszej sceny, w której się pojawił bardzo mi zaimponował, nie tylko swoją gadką, ale też relacją z Aubrey. Większość zapewne odrzuciłoby i wyśmiewało osobę o innej orientacji, a  on jeszcze jej pomagał. Taki przyjaciel to skarb!

 
















3.Wydarzenie odcinka
Śmierć Niny-pojawienie się Brandona Jamesa.
No okej rozumiem, dziewczynie było daleko od idealnej, grzeczniutkiej nastolatki i opublikowanie tak osobistego nagrania było dużym przegięciem, ale nie zasłużyła na tak brutalną śmierć, jaką zgotował jej Brandon James...

 
4. Największe pytanie
 Kim do cholery jest mężczyzna w masce?! Gdzie jest ciało Tylera O'Neil? 
Co ukrywa Will i Jake?

5.Najśmieszniejszy tekst
 Emma: Mój idealny chłopak przespał się ze zmarłą...
Kieran: Nekrofilia to ciężki problem.
(34:00-34:12)
6.Najbardziej podejrzana postać
 Kieran... tamtamdadam
Może to tylko ja mam takie wrażenie, ale wydaje mi się, że on coś ukrywa, ale nie chce tego powiedzieć wprost tylko bawi się w jakieś zagadki. Może jego słowa nie byłyby tak dziwne, gdyby nie jego wyraz twarzy i muzyka, która mu przygrała na koniec...


 7. Piosenka odcinka
Cloud 9 by Lowell
   


Piosenka gra podczas kiedy Nina i Tyler są w samochodzie na początku odcinka. 
 źródło gifów i zdjęć: mtvscream.tumblr.com

Jakie chcecie zobaczyć jeszcze punkty?

2 komentarze:

  1. Jedyna scena jaka mi się nie podobała to ta kiedy zostaje zamordowana Nina. Dla mnie była sztuczna.
    Co do podsumowania to może mogłaby być najlepsza stylizacja odcinka? Najlepszy cytat? Chodzi mi o to, że nie musi być najśmieszniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do najlepszej stylizacji to nie jestem pewna, bo ja się na tym za bardzo nie znam i do tego każdy ma inny gust ;) a najlepszy cytat będzie się pojawiał, dzięki za propozycje ;*

      Usuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.