2016/08/09

2x11 Promo

Wiem, że zwiastun jest dość spóźniony i pewnie każdy z was go już oglądał. Ale i tak postanowiłam go tu wstawić i przetłumaczyć.


W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie!



Emma: Hej, zobacz to, spójrz na tło
Kieran: To Eli
Emma: Co Eli robił na pogrzebie Willa?
Maggie: Próbowałam się z nim skontaktować 
Szeryf: To jest jego odpowiedź?
Maggie: Nie wiem. Jestem przerażona.
Szeryf: Czy był ktoś kto twoim zdaniem mógł mieć obsesję w związku z Piper?
Pani Lang: Muszę powiedzieć, że to Emma Duvol
Policja: Ręce do góry!

Wygląda na to, że póki co wszystkie podejrzenia idą na Eliego, ale czy dostalibyśmy tak oczywiste wskazówki tuż przed finałem? Pod koniec 1 sezonu głównym podejrzanym był Kieran, a okazało się, że była to jedynie zagrywka Piper.
A, więc co Eli robił na pogrzebie Willa? Przyjaźnił się z nim? I czy wiadomość, którą dostała Maggie jest od Brandona, czy może chłopak maczał w tym palce. Jedno jest pewne póki co Eli jest jedną z najciekawszych i najmroczniejszych postaci i jeśli nie jest mordercą chcę wiedzieć co skrywają jego mroczne sekrety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz pcha mnie dalej.