2016/08/23

Pożegnanie

Hej, miałam to już napisać jakiś czas temu, ale przyznam trochę się rozleniwiłam i nawet nie miałam siły otworzyć laptopa. Jednak od początku wiedziałam, że ten moment nastąpi. Gdy się tu zgłosiłam powiedziałam, że będę tu tylko przez 2 tygodnie, czyli do finału, ponieważ potem wyjeżdżam, a później nadejdzie nowy semestr, a co za tym idzie klasa maturalna.


Chciałam dodać jeszcze tak wiele różnych postów, ale moje plany skurczyły się do rozmiarów tego postu. Chciałam wam po prostu podziękować za szansę na to, by dodać coś od siebie do tego bloga. Za waszą aktywność i wyrozumiałość co do moich czasem durnych błędów. Cieszę się, że miałam okazję pisać dla was posty.

Na pewno będę zaglądać na bloga, zobaczycie mnie jeszcze w komentarzach. Mam szczerą nadzieję, że wy również będziecie dobrze wspominać moje posty.


Skoro już nie będę miała możliwości to życzę wam wszystkim powodzenia w szkole (bo chyba każdy tego potrzebuje).

4 komentarze:

  1. Wzajemnie :), powodzonka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo będzie nam cię tu brakowało. Powodzenia w nowym roku szkolnym i powodzenia na maturze.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.mtv.com/news/2943409/mtv-renews-scream-third-season/ #potwierdzoneinfo Będzie 3 sezon! <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.