2016/08/19

Odcinki specjalne już w...!

Pozbieraliście się już po finale? Ja jeszcze nadal nie przetrawiłam tego co się stało... Czegoś mi brakowało, ale sama nie wiem czego. Na szczęście ekipa Screamu ma dla nas niespodziankę! Już niedługo pojawią się specjalne odcinki! Kto się cieszy? Mam nadzieję, że te odcinki wyjaśnią nam niektóre rzeczy i rzucą nowe światło na niektóre sprawy.

Jak informuje oficjalna strona Screamu na twitterze, premiera halloweenowego odcinka ma się odbyć w październiku tego roku. I tu niespodzianka, ma być to dwugodzinny seans, czyli pojawią się aż dwa odcinki! Podczas nich mamy dostać odpowiedzi na pytania, które się pojawiły po finałowym epizodzie m.in czy Brandon naprawdę żyje i czy to on dzwonił do Kierana. Nie wiem jak Wy, ale ja już się nie mogę doczekać. Mam tyle pytań po ostatnim odcinku, że aż głowa od tego boli. 



Kto się już nie może doczekać? ;) 

6 komentarzy:

  1. Czyli na stówe nie bedzie 3 sezonu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Netflix zapowiedział , że jak MTV nie zrobi 3 sezonu to oni prawdopodobnie zrobią.

      Usuń
  2. Powiem tak: Jeszcze nikt z ekipy Screamu nie zaprzeczył ani nie potwierdził. Ale dużo fanów chce następnego sezonu i jest dużo akcji na twitterze i petycji ;) Jest jeszcze szansa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petycje petycjami ale to nie one decydują o powstaniu serialu tylko oglądalność, która jest niestety słaba :/ mimo wszystko mam nadzieje ze być może netflix zamówi trzeci sezon

      Usuń
  3. Sezon 3 bedzie szkoda ze tylko 6 odcinkow ale zawsze co

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon 3 bedzie szkoda ze tylko 6 odcinkow ale zawsze co

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.