2016/08/13

[Spostrzeżenia] Stillsy z finału


Finał zbliża się nieubłaganie, z każdym dniem jesteśmy coraz bliżej poznania prawdy. Jak myślicie, kto stoi za wszystkimi zabójstwami i groźbami? Szczerze? Ja już sama nie mam pojęcia, kto jest podejrzany, a kto nie. Z każdym odcinkiem wszystkie moje teorie się mieszają... Tak więc jedynym sposobem, aby dowiedzieć się wszystkiego jest czekanie na " big final". Jednak aby umilić nam czas, przedstawiam zdjęcia z nadchodzącego odcinka ;)




Ze zdjęć można wywnioskować, że Brooke zostanie zaatakowana przez zabójcę, mam wielką nadzieję, że nic się jej nie stanie, bo za bardzo ją lubię. Czyżby Emma i Kieran stanęli twarzą w twarz z zabójcą? Co się stało dziewczynie? Ktoś ją zranił czy to kogoś krew? Czy mi się tylko wydaje, czy ktoś siedzi na krześle na pierwszym środkowym zdjęciu? Czy to Stavo, a może Audrey? Popatrzmy jeszcze na drugie środkowe zdjęcie. Popatrzcie na prawy dolny róg, czy to kurtka Kierana? Jestem na 99% pewna, że tak, tylko dlaczego szeryf do niego celuje? Czyżby to on był zabójcą?! Zwróćcie uwagę na pierwsze zdjęcie na samym dole. Tak samo popatrzmy na prawy dolny róg, znajduje się tam kawałek bluzki i spodni Emmy. Czemu Kieran grozi jej nożem?! Macie jakieś pomysły, kto jest na wielkim ekranie? Przyglądam się temu i nie mam zielonego pojęcie kto to... [Edit: To Hayley?]
Co o tym myślicie? 

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Brooke nie zginie, bo jest jedna z moich ulubionych postaci <3
    A ta dziewczyna na tym wielkim ekranie to nie Haley :D?, mogę się mylić ale strasznie podobna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, acz im dłużej się temu zdjęciu przyglądam tym bardziej nwm kto to jest :'D

      Usuń
  2. W podsumowaniu 11 odcinka ktoś wstawił w komentarzu link do spojlera dotyczącego 12 odcinka,było tam napisane że właśnie Brooke zostanie zaatakowana, a zginie Kieran..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie to i z bólem serca, stwierdzam, że te spoilery mogą być prawdziwe :/

      Usuń
    2. Ale nadal pozostaje pytanie.. Kto jest morderca?

      Usuń
  3. Mam tylko nadzieję, że mordercą nie jest Kieran :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.