2016/08/16

[Sneak peek] Finał [Aktualizacja] 2

Czy tylko ja już szaleję z powodu zbliżającego się finału? Pozostało już tak mało czasu! Będziecie oglądać po angielsku, a może poczekacie aż pojawią się polskie napisy? Dla tych cierpliwych, co będą czekać radzę, aby przez najbliższe dni po finale nie zaglądali na żadne social media, bo przez przypadek możecie sobie zaspoilerować odcinek... (Tak jak ja w tamtym roku). Tymczasem mam dla was sneak peek nadchodzącego epizodu.


Cudowne! Przez ten sneak peek jeszcze bardziej nie mogę się doczekać odcinka! Nie wiem ja Wy, ale ja już czuję ten klimat. Czy tylko mnie przeszły ciarki kiedy na ulicy pojawił się zabójca? +Ta scena wypadku była niesamowita! Jeszcze tylko 8 godzin i poznamy prawdę! (O luju, jak ja się cieszę, że wreszcie będzie finał <3)
Kto się nie może doczekać finału!?

21 komentarzy:

  1. Niech już będzie środa�� Czekanie na finał to męki�� Ale mam nadzieję, że to nie Kieran:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :)

      Nie planuje przeglądać żadnych portali społecznościowych, bo się boję, że mi zepsują efekt wow :D

      Usuń
    2. O tak, to straszne męki. Mi się już kurde cały czas śni tak jakby finał. Straszne te sny są. Niech już będzie ta środa :D A ja mam nadzieję, że Kieran jest w to jakoś zamieszany, chce poplakac jak ujawnią zabójcę xD

      Usuń
    3. haha;D wiecie o której najwcześniej będzie na internecie odcinek?(po angielsku oczywiście;D) bo chyba wstane z samego rana byle tylko objrzeć bo nie wytrzymam haha;D

      Usuń
    4. Odcinek powinien być gdzieś na necie, najwcześniej jest dostępny do pobierania na różnych stronach torrentowych.

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać finału, ale co ja ze sobą zrobię gdy już nie będzie na co czekać ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ogarnąć inny serial :D

      Usuń
    2. Polecam Dead od summer, a jak ktoś lubi produkcje Nickelodeon to polecam Tajemnice domu Anubisa ;D

      Usuń
    3. [Do Ailata] Wiesz co :D fajny masz gust ;D Dead of Summer nadal oglądam :D ale to mnie tak nie wciąga jak Scream ;D a o Tajemnicach Domu Anubisa mogę powiedzieć tyle że to jeden z moich ulubionych seriali, ale już 3 sezon bez Niny nie zabardzo mnie wciągnął :D i szkoda, że nie zrobili 4 ;C A Film wyszedł całkiem nieźle ;P :D

      Usuń
    4. Haha widzę, że i ty masz całkiem niezły gust :D ;P Ano bez Niny to już nie to samo było, pamiętam, że do ostatniego odcinka miałam nadzieję, że chociaż na minutę się pojawi... A co do filmu, to się zgadzam <3 Chyba obejrze go sb jeszcze raz, chyba z 10 :D

      Usuń
    5. Dead of Summer oglądam, ale jak dla mnie szału w sumie nie robi :) Za to polecam "THE STRANGER THINGS" mistrzostwo świata i klimat jaki panuje to po prostu majstersztyk :)

      Usuń
  3. nowy sneek peak na https://www.facebook.com/mtvscream/?fref=nf ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli ktoś chce spojler niech przeczyta tytuł odcinka......

    OdpowiedzUsuń
  5. będziesz oglądać na żywo, jeśli tak to wstawisz linka gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszystkie live streamy były fejkowego, dlatego nie wstawilam :/

      Usuń
  6. właśnie, ma ktoś link do jakiegoś streama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.googlitv.com/Mtv-live-streaming.php

      Usuń
    2. dzięki, ale też już wchodziłem

      1. nie działa
      2. nie działa
      3. nie działa
      4. to nie amerykański MTV
      5. też nie działa

      :(

      Usuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.