2016/08/14

Kto jest mordercą?

Scream jest serialem o małym kredycie zaufania. Praktycznie każdy z bohaterów może być mordercą o czym przekonaliśmy się w 1 sezonie. Z każdym odcinkiem liczba osób jak i tym samym podejrzanych maleje. Jednak to nie znaczy, że nasze głowy stają się odrobinę mniej ciężkie od teorii. Każdy może być mordercą. - a to pozostawia nam fanom nie lada wyzwanie.
Dlatego postanowiłam, że przed finałem przydałoby się przygotować coś w stylu 'Listy Podejrzanych'. Po obejrzeniu odcinka wrócimy do tego posta i zobaczymy kto miał rację.

Kieran

 
 Jest to właściwie jedyna osoba, którą podejrzewam. Jestem pewna, że nie ufam nikomu w tym serialu, ale większości po prostu nie widzę w roli mordercy. Wydaje mi się też, że za bardzo ich lubię. Kierana natomiast nie lubię. Dodatkowo nie ma alibi na żadne z morderstw i kiedyś był już podejrzewany. Ja bardzo bym się ucieszyła z takiego obrotu spraw, bo to dałoby mi nadzieję na Eliego i Emmę. Z resztą jego śmierć byłaby dla mnie równie dobrym rozwiązaniem, bo jego postać trochę mnie już nudzi. Ale to tylko i wyłącznie moja opinia.


Piszcie w komentarzach swoich podejrzanych i dlaczego ich podejrzewacie.
Przed finałem postaram się zestawić to w oddzielny post i zobaczymy kto jest najbardziej niepokojący.

13 komentarzy:

  1. jak dla mnie to Eli i Pani Lang ze sobą współpracują. Ta dwójka od początku jest dla mnie podejrzana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to ktoś bardzo niespodziewany. Ciotka Kierana,mama Emmy, tata Emmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama Emmy? Serio? Już było kilka sytuacji gdy ona była z matką a nagle pojawił się morderca..Prędzej tata Emmy..

      Usuń
  3. Pani Lang, która jest ok,Kieran, jak zwykle podejrzany #1 i Eli, którego bardzo polubiłam - to moja lista podejrzanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym aby to był Kieran, ale musimy poczekać jeszcze trochę aby sie dowiedziec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od początku zawsze podejrzewałem Kierana i wciąż twierdzę że to on, oraz być może Kevin ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myśle że to ani Eli, ani Stavo, ani Kieran. ALe myslę że to mama Eliego i tata Emmy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Był spojler że Kieran umrze e finale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kieran, Eli lub Brooke xD

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja moge powiedzieć że
    Emma ma zajebista pupe <3

    OdpowiedzUsuń
  10. stawiam na kogoś innego (np. ojciec Emmy) Mam nadzieję, że to nie Kieran :)
    Ewentualnie Stavo ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.