2016/08/08

Witajcie po drugiej stronie maski

Hej! Nazywam się Julia i jestem nową redaktorką bloga. Scream oglądam od niedawna, jednak od pierwszego odcinka stał się moim ulubionym serialem. Uwielbiam seriale krwawe, a Scream należy do tego typu, który nie oszczędza swoich bohaterów. Jestem fankom horrorów, choć aktualnie te uwielbienie odeszło odrobinę na bok. Jednak w gimnazjum było bardzo silne. Tak, więc mam 17 lat, za kilka miesięcy skończę 18, po wakacjach idę do klssy maturalnej dlatego jestem tu jedynie chwilowo, postanowiłam ,,skoro nie mam nic do roboty zrobię coś innego'' i oto jestem.
Poniżej znajdziecie kilka informacji o mnie:

1. Moja ulubiona postać w serialu to Noah. To po prostu ideał. Ma bzika na punkcie morderców i dziennikarstwa. Zna się na horrorach dzięki czemu łatwo nie daje się zabić (ale wsadzenie do skrzyni to już co innego).


2. Dalej tęsknie za Riley, uwielbiałam ją z Noah. Krzyczałam podczas jej śmierci (głównie jakieś: Nie, nie, nie dźgaj jej, Noah jej potrzebuje, dźgnij Kierana zamiast niej!)

3. Kieran to mój główny podejrzany. Dowiecie się więcej o tym, gdy wstawię na bloga teorię, ale głównie chodzi o to, że shippuje #eli&emma (nie wiem, czy ich ship ma jakąś nazwę, ciężko coś złożyć z ich imion).

4. Tęsknie również za Jakiem, ale lubię Stavo, jest taki tajemniczy i mega podejrzany.

5. Opróćz Scream oglądam również: Pretty Little Liars, Scream Queens, The Flash, Arrow, iZombie, Once Upon A Time i coś tam jeszcze na pewno się znajdzie.

6. Z filmów Scream oglądałam tylko Scream 4, pamiętne Halloween.

7. Z koleżanką uwielbiam chodzić na horrory i śmiać się, a potem oglądać dziwne reakcje ludzi siedzących przed nami.


O mnie to już tyle. Na blogu będę dodawać teorie, spojlery, informacje z życia aktorów, a także podsumowania, które będą moją reakcją na najnowsze odcinki. Mam nadzieję, że mnie polubicie i będzie nam się miło spędzało czas.

Pytajcie mnie w komentarzach o co chcecie, lub napiszcie coś o sobie, żebyśmy mogli się lepiej poznać.

2 komentarze:

  1. Witam cię w załodze ;)
    z seriali które oglądam, te też się do nich zaliczają szczególnie Scream Queens, Pretty Little Liars i iZombie, widzę że reakcję na horrory też mamy taką samą, już teraz wiem że będzie to świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noah też uwielbiam, Kierana od początku podejrzewałam, że ma coś za uszami. Z tymi horrorami mam tak samo, są dla mnie śmieszniejsze niż komedie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pcha mnie dalej.